Vehicular park
Draft vehicles
All of our newer vehicles are producing and possessing satellite navigation, and in accordance with world standards of quality and environmental standards in our fleet is 3 tug with eko5 engines
+ 1.MAN TGX EURO 5 |
Serija |
TGX |
|
Područje korištenja |
Prijevoz robe |
|
Tip vozila |
Šasija |
|
Težina |
18 t |
|
Karakteristike |
Standardne |
|
Broj kotača |
4x2 |
![](http://www.man-mn.com/global/applications/konfigurator/images/axle_form_small/4x2.gif) |
Motor |
EURO 5, 440 KS |
|
Kabina |
XL |
![](http://www.man-mn.com/global/applications/konfigurator/images/cab_gfx_small/tgx_xl.gif) |
Upravljač |
lijevo |
|
Ovjes |
Zrak-zrak ovjes |
|
Konstrukcija |
Glavna međumjesna linija |
![](http://www.man-mn.com/global/applications/konfigurator/images/buildwork_grey/vanbody.gif) |
Međuosovinski razmak |
4500 mm |
|
Prevjes |
2350 mm |
|
+ 2.MAN TGX EURO 5 |
Serija |
TGX |
|
Područje korištenja |
Prijevoz robe |
|
Tip vozila |
Šasija |
|
Težina |
18 t |
|
Karakteristike |
Standardne |
|
Broj kotača |
4x2 |
![](http://www.man-mn.com/global/applications/konfigurator/images/axle_form_small/4x2.gif) |
Motor |
EURO 5, 440 KS |
|
Kabina |
XL |
![](http://www.man-mn.com/global/applications/konfigurator/images/cab_gfx_small/tgx_xl.gif) |
Upravljač |
lijevo |
|
Ovjes |
Zrak-zrak ovjes |
|
Konstrukcija |
Glavna međumjesna linija |
![](http://www.man-mn.com/global/applications/konfigurator/images/buildwork_grey/vanbody.gif) |
Međuosovinski razmak |
4500 mm |
|
Prevjes |
2350 mm |
|
+ 3.MAN TGX EURO 5 |
Serija |
TGX |
|
Područje korištenja |
Prijevoz robe |
|
Tip vozila |
Šasija |
|
Težina |
18 t |
|
Karakteristike |
Standardne |
|
Broj kotača |
4x2 |
![](http://www.man-mn.com/global/applications/konfigurator/images/axle_form_small/4x2.gif) |
Motor |
EURO 5, 440 KS |
|
Kabina |
XL |
![](http://www.man-mn.com/global/applications/konfigurator/images/cab_gfx_small/tgx_xl.gif) |
Upravljač |
lijevo |
|
Ovjes |
Zrak-zrak ovjes |
|
Konstrukcija |
Glavna međumjesna linija |
![](http://www.man-mn.com/global/applications/konfigurator/images/buildwork_grey/vanbody.gif) |
Međuosovinski razmak |
4500 mm |
|
Prevjes |
2350 mm |
|
i 5 draft vehicles s eko3 engines.
+ 4.MAN TGA EURO 3 |
Serija |
TGA |
|
Područje korištenja |
Prijevoz robe |
|
Tip vozila |
Šasija |
|
Težina |
18 t |
|
Karakteristike |
Standardne |
|
Broj kotača |
4x2 |
![](http://www.man-mn.com/global/applications/konfigurator/images/axle_form_small/4x2.gif) |
Motor |
EURO 3, 460 KS |
|
Kabina |
XL |
![](http://www.man-mn.com/global/applications/konfigurator/images/cab_gfx_small/tgx_xl.gif) |
Upravljač |
lijevo |
|
Ovjes |
Zrak-zrak ovjes |
|
Konstrukcija |
Glavna međumjesna linija |
![](http://www.man-mn.com/global/applications/konfigurator/images/buildwork_grey/vanbody.gif) |
Međuosovinski razmak |
4500 mm |
|
Prevjes |
2350 mm |
|
+ 5.MAN TGA EURO 3 |
Serija |
TGA |
|
Područje korištenja |
Prijevoz robe |
|
Tip vozila |
Šasija |
|
Težina |
18 t |
|
Karakteristike |
Standardne |
|
Broj kotača |
4x2 |
![](http://www.man-mn.com/global/applications/konfigurator/images/axle_form_small/4x2.gif) |
Motor |
EURO 3, 460 KS |
|
Kabina |
XL |
![](http://www.man-mn.com/global/applications/konfigurator/images/cab_gfx_small/tgx_xl.gif) |
Upravljač |
lijevo |
|
Ovjes |
Zrak-zrak ovjes |
|
Konstrukcija |
Glavna međumjesna linija |
![](http://www.man-mn.com/global/applications/konfigurator/images/buildwork_grey/vanbody.gif) |
Međuosovinski razmak |
4500 mm |
|
Prevjes |
2350 mm |
|
+ 6.MAN TGA EURO 3 |
Serija |
TGA |
|
Područje korištenja |
Prijevoz robe |
|
Tip vozila |
Šasija |
|
Težina |
18 t |
|
Karakteristike |
Standardne |
|
Broj kotača |
4x2 |
![](http://www.man-mn.com/global/applications/konfigurator/images/axle_form_small/4x2.gif) |
Motor |
EURO 3, 460 KS |
|
Kabina |
XL |
![](http://www.man-mn.com/global/applications/konfigurator/images/cab_gfx_small/tgx_xl.gif) |
Upravljač |
lijevo |
|
Ovjes |
Zrak-zrak ovjes |
|
Konstrukcija |
Glavna međumjesna linija |
![](http://www.man-mn.com/global/applications/konfigurator/images/buildwork_grey/vanbody.gif) |
Međuosovinski razmak |
4500 mm |
|
Prevjes |
2350 mm |
|
+ 7.MAN TGA EURO 3 |
Serija |
TGA |
|
Područje korištenja |
Prijevoz robe |
|
Tip vozila |
Šasija |
|
Težina |
18 t |
|
Karakteristike |
Standardne |
|
Broj kotača |
4x2 |
![](http://www.man-mn.com/global/applications/konfigurator/images/axle_form_small/4x2.gif) |
Motor |
EURO 3, 460 KS |
|
Kabina |
XL |
![](http://www.man-mn.com/global/applications/konfigurator/images/cab_gfx_small/tgx_xl.gif) |
Upravljač |
lijevo |
|
Ovjes |
Zrak-zrak ovjes |
|
Konstrukcija |
Glavna međumjesna linija |
![](http://www.man-mn.com/global/applications/konfigurator/images/buildwork_grey/vanbody.gif) |
Međuosovinski razmak |
4500 mm |
|
Prevjes |
2350 mm |
|
+ 8.MAN TGA EURO 3 |
Serija |
TGA |
|
Područje korištenja |
Prijevoz robe |
|
Tip vozila |
Šasija |
|
Težina |
18 t |
|
Karakteristike |
Standardne |
|
Broj kotača |
4x2 |
![](http://www.man-mn.com/global/applications/konfigurator/images/axle_form_small/4x2.gif) |
Motor |
EURO 3, 460 KS |
|
Kabina |
XL |
![](http://www.man-mn.com/global/applications/konfigurator/images/cab_gfx_small/tgx_xl.gif) |
Upravljač |
lijevo |
|
Ovjes |
Zrak-zrak ovjes |
|
Konstrukcija |
Glavna međumjesna linija |
![](http://www.man-mn.com/global/applications/konfigurator/images/buildwork_grey/vanbody.gif) |
Međuosovinski razmak |
4500 mm |
|
Prevjes |
2350 mm |
|
Halftrailer
Our khalftrailer are long 13, 60 meters, a height chargo space is 2, 75 meters.