EU PROJEKTI

Naziv poziva VAUČERI ZA DIGITALIZACIJU – Vaučer za digitalni marketing (VDM)

Naziv projekta: Digitalizacija obrta Autoprijevoz Risek

Kod poziva: NPOO.C1.1.2.R3-I2.01

Kratak opis projekta i ciljevi:

Autoprijevoz Risek izradio je landing stranicu kako bi unaprijedio svoju prisutnost na mreži. Ova inicijativa ima cilj povećati vidljivost tvrtke, privući nove klijente te poboljšati korisničko iskustvo. Kroz jasan dizajn, relevantan sadržaj i pozive na akciju, landing stranica je usmjerena na poticanje interakcije i povećanje konverzija. Tvrtka je implementirala strategije SEO optimizacije, prati analitiku i kontinuirano ažurira sadržaj kako bi osigurala visoku učinkovitost stranice. Ovaj projekt odražava posvećenost tvrtke inovacijama i unaprjeđenju korisničkog iskustva u digitalnom prostoru cestovnog prijevoza robe.

Rezultati:
  • uspješno implementiran jedan projekt dodjele vaučera za digitalni marketing
  • dizajnirana, razvijena i nadograđena novim funkcionalnostima landing stranica tvrtke
  • odslušane edukacije za djelatnika prijavitelja za uređivanje landing stranice

Ukupna vrijednost projekta: 4.000,00 €
Iznos EU sufinanciranja: 2.400,00 €

Sadržaj ovog materijala isključiva je odgovornost Autoprijevoz Risek, vl. Dario Risek

“Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.”

„Financira Europska unija – NextGenerationEU”

Skip to content